عوامل تشنج

بدون نام

تشنج

سلام آقای دکتر من پسری 4ساله دارم او سه روز پیش یعنی12خرداد یهو تشنج کرد حالا داروی لو بل دکتر بشه داده خیلی حالت رفتارش تغییر کرده و نمیتونه خودش رو کنترل کنه آیا این دارو اورا بدتر کرده یا نه مال دارو ست ؟

  • چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۱۵( 1 هفته پیش)
  • وضعیت : بسته شده

دکتر محمدکاظم بخشنده فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان

سلام
از طرح سوال شما در سایت بنده سپاسگزارم

یکی از عوارض داروی لوبل یا لوتیراستام بروز تغییرات رفتاری در کودک است. در این مواقع ابتدا باید کودک را دقیق معاینه نمود و نوار مغز کودک را دید و داروی مناسب تری را برای بیمار جایگزین داروی فعلی نمود.
لطفا مقالات مرتبط را در سایت ببینید:

لطفا مقالات مرتبط را در سایت ببینید:
http://drbakhshandeh.com/468
http://drbakhshandeh.com/27
http://drbakhshandeh.com/305
http://drbakhshandeh.com/715
http://drbakhshandeh.com/1537
http://drbakhshandeh.com/879
جهت بررسی بیشتر باید کودک عزیز را معاینه نمایم.
مرسی


کلینیک مغز و اعصاب دکتر بخشنده
آدرس محل کار:

تهران، بعد از میدان امام حسین، خیابان دماوند، بعد از بزرگراه امام علی، روبروی پمپ بنزین قاسم آباد، خیابان کیایی، خیابان انصار الحسین، بیمارستان بهرامی، کلینیک مغز و اعصاب دکتر بخشنده، دکتر محمد کاظم بخشنده

روزهای ویزیت:

عصرها: یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه ساعت ۴:۳۰ تا ۷ بعد از ظهر


بمنظور تسریع ویزیت در نوبت صبح بیماران گرامی از ساعت ۹ صبح و در نوبت عصر از ساعت ۴:۳۰ عصر در کلینیک حضور داشته باشند. بیمارانی که نوبت تلفنی ندارند می توانند در این ساعت تشریف بیاورند و بعد از اندکی معطلی ویزیت خواهند شد.
آدرس کانال تلگرام دکتر بخشنده: drbakhshandeh@

آدرس سایت دکتر بخشنده: drbakhshandeh.com

شماره موبایل دکتر فقط برای تماس بسیار ضروری:۰۹۳۶١١١۹١۵۶

  • شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۵۶( 1 هفته پیش)