کاهش هوشیاری

بدون نام

تشنج

باسلام
بیمار با کاهش هوشیاری در کلاس مواجه شده و به پزشک مراجعه کردیم داروی لوبل 500 برای یک ماه هر 12 ساعت. بار اول است که دچار کاهش هوشیاری شده. زن و 11 ساله . آیا دارو شروع گردد؟ یا منتظر MRI باشیم . لطفا نظر خود را درباره فایلارسال شده بفرمایید . سپاس

  • چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۱۶( 1 ماه پیش)
  • وضعیت : بسته شده

دکتر محمدکاظم بخشنده فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان

سلام
از طرح سوال شما در سایت بنده سپاسگزارم

تشنج کودکان معمولا علایم خاصی مانند اختلال هوشیاری، انحراف چشم ها و حرکات اندامها دارد. البته تشخیص تشنج به این سادگی نیست و گاه لازم است نوار مغز دقیق زیر نظر مستقیم پزشک انجام شود تا دقیق تر نظر داد.

لطفا مقالات مرتبط را در سایت ببینید:
http://drbakhshandeh.com/27
http://drbakhshandeh.com/715
http://drbakhshandeh.com/879

لطفا حضوری به پزشک خود مراجعه فرمایید
خیلی ممنونم

آدرس محل کار:

تهران، بعد از میدان امام حسین، خیابان دماوند، بعد از بزرگراه امام علی، روبروی پمپ بنزین قاسم آباد، خیابان کیایی، خیابان انصار الحسین، بیمارستان بهرامی، کلینیک مغز و اعصاب دکتر بخشنده، دکتر محمد کاظم بخشنده

روزهای ویزیت:

عصرها: یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه ساعت ۴:۳۰ تا ۷ بعد از ظهر

شماره های نوبت دهی گویا بیمارستان بهرامی، ۷۷۵۸۶۳۸۵- ۷۷۵۸۶۳۸۹ – ۷۷۵۸۶۳۹۴ – ۷۷۵۸۶۴۰۲،نوبت دکتر کاظم بخشنده : ابتدا داخلی ١ سپس داخلی ١١ سپس داخلی ۳

بمنظور تسریع ویزیت در نوبت صبح بیماران گرامی از ساعت ۹ صبح و در نوبت عصر از ساعت ۴:۳۰ عصر در کلینیک حضور داشته باشند. بیمارانی که نوبت تلفنی ندارند می توانند در این ساعت تشریف بیاورند و بعد از اندکی معطلی ویزیت خواهند شد.
آدرس کانال تلگرام دکتر بخشنده: drbakhshandeh@

آدرس سایت دکتر بخشنده: drbakhshandeh.com

شماره موبایل دکتر فقط برای تماس بسیار ضروری:۰۹۳۶١١١۹١۵۶

  • پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ۱۹:۱۵( 1 ماه پیش)