اوتیسم شدید همراه با تشنج

بدون نام

تشنج

سلام دخترم اتیسم و تشنج کرده داروهاش باعث تب میشه و لرزش دست لطفا راهنماییم کنید؟

  • جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ۲۱:۳۸( 1 ماه پیش)
  • وضعیت : بسته شده

دکتر محمدکاظم بخشنده فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان

سلام
از طرح سوال شما در سایت بنده سپاسگزارم

بروز تب در اثر مصرف بعضی از داروهای ضد تشنج مانند توپیرامات، زونیساماید و .. اتفاق می افتد. لازم است کودک عزیزتان را معاینه نموده و نوار مغز کودک را بررسی دقیق تر نمایم تا پاسخ درست تری تقدیم نمایم.
لطفا مقالات مرتبط را در سایت ببینید:
http://drbakhshandeh.com/1424
http://drbakhshandeh.com/24
http://drbakhshandeh.com/2100
http://drbakhshandeh.com/811
http://drbakhshandeh.com/767
http://drbakhshandeh.com/823
http://drbakhshandeh.com/27
برای بررسی بیشتر حتما حضوری مراجعه فرمایید
خیلی ممنونم

کلینیک مغز و اعصاب دکتر بخشنده
آدرس محل کار:

تهران، بعد از میدان امام حسین، خیابان دماوند، بعد از بزرگراه امام علی، روبروی پمپ بنزین قاسم آباد، خیابان کیایی، خیابان انصار الحسین، بیمارستان بهرامی، کلینیک مغز و اعصاب دکتر بخشنده، دکتر محمد کاظم بخشنده

روزهای ویزیت:

عصرها: یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه ساعت ۴:۳۰ تا ۷ بعد از ظهر

شماره های نوبت دهی گویا بیمارستان بهرامی، ۷۷۵۸۶۳۸۵- ۷۷۵۸۶۳۸۹ – ۷۷۵۸۶۳۹۴ – ۷۷۵۸۶۴۰۲،نوبت دکتر کاظم بخشنده : ابتدا داخلی ١ سپس داخلی ١١ سپس داخلی ۳

بمنظور تسریع ویزیت در نوبت صبح بیماران گرامی از ساعت ۹ صبح و در نوبت عصر از ساعت ۴:۳۰ عصر در کلینیک حضور داشته باشند. بیمارانی که نوبت تلفنی ندارند می توانند در این ساعت تشریف بیاورند و بعد از اندکی معطلی ویزیت خواهند شد.
آدرس کانال تلگرام دکتر بخشنده: drbakhshandeh@

آدرس سایت دکتر بخشنده: drbakhshandeh.com

  • دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۴۹( 1 ماه پیش)